تفریحی

  • ۰
  • ۰

اس ام اس عاشقانه

گـــــفتـه باشــــم
مـــن درد مــــــــی کـــشـــم
تــــو امــــا چشـم هـــــایـت را ببنـــــــد
سخـت است بـدانـــــم می بیــنی و بی خیـــــــــــالی

اس ام اس عاشقانه

بـاور کن من هرگز لایـق دوســتت دارم های تو نبودم
ملتمـسانه از تو میـخواهم
دوستـت دارم هایت را به کســی بگویی
که لایق دروغـهایـت باشد

اس ام اس عاشقانه

حرفی نـیسـت فقط می نویسم
رفت آن احسـاسی که تـو را دوست میداشت

اس ام اس عاشقانه

گفـتـم بیا
گـفت پاهـایم یخ زده
و من به پـایـش سوختم
گرم شــد
رفت به ســوی دیگری

اس ام اس عاشقانه

بزرگتـرین دروغت را یادت هست
گفته بودی من همیـشه راست می گویم

اس ام اس عاشقانه

قرار نیـسـت منم دل یکی دیگه رو بسـوزونم
برعکـس اونو اونقدرخوشبخت میکـنم
که به هر روزی که جای اون نیـستی لعنت بفرستـی عزیزم

اس ام اس عاشقانه

به بعــضیا باید بگی
این مشـکل تو نیس که نمیفهمی
مـشکل از منه که توقع دارم بفهـمی

اس ام اس خنده دار , اس ام اس خنده دار

  • ۹۴/۱۲/۰۹
  • تینا tina

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی