تفریحی

  • ۰
  • ۰

پیامک و اس ام اس خنده دار جدید در فضای مجازی


از وقـتی که رفتی هر دقیقه واسم 60 ثانیه می گذزه
.
.
.
.
.
.
بله دوسـتان اشاره میکنن 50 ثانیه می گذره

اس ام اس خنده دار

پلـ?س راه جلو یارو رو م?گ?ره م?گه گواه?نامه دار?
.
.
یارو مـ?گه : بزار توی داشبورد نگاه کنم
شـانست بزنه داشته باشم
?کـ? هم انبردست میخواست نداشتم

اس ام اس خنده دار

داـشتم غصه میخوردم که توش مو دیدم دیگه نخوردم
.
.
.
.
مو تو غـصه هاتون

اس ام اس خنده دار

به نـظرتون من چجور آدمیم؟
-1
-2
-3
-4
-5
هـمه گزینه ها رو پاک کردم
چـون نظرتون واسم مهم نبود

اس ام اس خنده دار

مـامان بزرگم یه سفره داشت پر عکس کباب و پیاز و دوغ
.
.
.
.
.
.
مـیشستیم سرش با بغض غذا میخوردیم

اس ام اس خنده دار


بـچه ها نفری یه شارژ پنج تومنی بفرستین پی وی من
بـعد از چند دقیقه میبینین گوشیه من شارژ شده
خیـلی عجیبه
مـنم خودم اول باورم نشد

اس ام اس خنده دار

  • ۹۵/۰۱/۱۱
  • تینا tina

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی